APIE MUS

HomeFit.lt tai sporto ir sveikatingumo bendruomenė, kuri savo nariams suteikia galimybę pilnavertiškai sportuoti - bet kur ir bet kada, su profesionalių trenerių priežiūra.

Šioje internetinėje platformoje, HomeFit.lt nariai gali registruotis ir dalyvauti LIVE grupinėse treniruotėse nustatytu laiku arba peržiūrėti treniruočių įrašus jiems patogiu metu.

Kiekvienas naujas narys turi galimybę išbandyti HomeFit platformą visiškai nemokamai 7 dienas. Be jokių įsipareigojimų.

Iš daugybės specialiai HomeFit sukurtų, profesionalių trenerių vedamų ir pritaikytų sportui namuose video treniruočių, kiekvienas narys lengvai išsirinks sau tinkamą!

1

Rinkis sau tinkamą treniruotę iš daugybės siūlomų. Kiekvieną savaitę - naujos treniruotės!

2

Dalyvauk treniruotėse nuolat, kiekvieną treniruotę atiduok visą save. Palaikyk sporto rutiną ir netrukus pajusi rezultatus!

3

Siekdami sveikatos stiprinimo ar kūno formų gražinimo tikslų, planuokite užsiėmimus – užsirezervuokite vietą LIVE treniruotėje iš anksto, sinchronizuokite su savo kalendoriumi ir prisijunkite mūsų Facebook narių grupės, kur diskutuojame sveikos gyvensenos temomis.

Dauguma treniruočių tinka visai šeimai!

TRENIRUOTĖS KIEKVIENO POREIKIAMS

KARDIO

  • X-FIT – intervalinė funkcinė treniruotė, kuomet per tam tikrą laiko intervalą atliekama konkrečioms raumenų grupėms skirti fiziniai pratimai, kurie lavina greitį, stiprybę, koordinaciją, gerina fizinį pasirengimą, jėgą, ištvermę.

  • PRESS & BACK - treniruotė, kurios metu efektyviai treniruojami nugaros, pilvo preso, rankų, pečių juostos ir krūtinės raumenys. Ji puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurie dirba sėdimą darbą, dažnai skundžiasi nugaros skausmais ar tiesiog nori turėti puikią laikyseną ir plokščią pilvą.

  • HIIT - šios treniruotės metu intensyviai atliekami pratimai visam kūnui derinami su poilsio pertraukomis. Ugdomas tvirtas kūnas, stiprinami raumenys, širdies ir kraujagyslių sistemos veikla, deginamos kalorijos, gerina nuotaiką.

JĖGOS

  • PUMP - treniruotės pagrindas – intensyviai kartojami įvairūs judesiai ir pratimai, kurie apima visas raumenų grupes. Intensyviu rėžimu kartojami pratimai labai greitai degina riebalus, stiprina kūną ir tvirtina liesuosius kūno raumenis.

  • BODY TONE - jėgos ir ištvermės treniruotė, kurios pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, mankštinama viršutinė kūno dalis.

  • NTC - pasaulinio lygio atletų treniruotės įkvėpta, ji ne tik siūlo efektyvius ir veiksmingus pratimus, bet yra lengvai pritaikoma įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms, užkrečianti, smagi ir įdomi!

KŪNUI IR SIELAI

  • JOGA - tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė – malonus užsiėmimas skirtas ir vyrams, ir moterims, kurie nori išmokti taisyklingai kvėpuoti, sutvirtėti, atsipalaiduoti, pamiršti kasdieninius rūpesčius ir stresą. Jogos treniruotės raumenis stiprina be didelės fizinio krūvio įtampos, todėl vėliau nemaudžia kūno, raumenyse nesusikaupia pieno rūgštis.

  • PILATES - Vakarų ir Rytų kūno bei dvasios lavinimo metodikos sintezė, kuriai įtakos turėjo joga ir kinų tai-či, mankšta. Treniruočių metu lavinami gilieji kūno raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, stabilumą ir judesio kontrolę. Tai saugios treniruotės, jos puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, reabilitacijai po traumų.

  • SLOW & STRONG - kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris.